3 september 2008

Aanvulling op de verhalen van Bart

Aanvulling op de verhalen van Bart

Bart heeft natuurlijk het voordeel dat internet in zijn hotel kamer prima werkt en heeft de voorsprong om de blog netjes bij te houden. Het internet verbinding in mijn hotelkamer werkt niet! Ik baal er enorm van! Ik kan alleen gebruik maken van het internet wanneer we op het kantoor van Adept systems zijn. De verbinding daar is zo snel (integendeel!). Maar goed, dat wisten we al van te voren. But the show must go on of course....Bart heeft natuurlijk veel verteld over wat we de afgelopen dagen hebben beleefd. Ik zal een kleine aanvulling geven. (Ik zal het heel kort houden!)

Vrijdag 29 augustus 2008

De training

De test crew was vrijdag kleiner dan ik had verwacht. De training was net als donderdag ook heel erg intensief.De testers waren wat losser dan donderdag. Zonder te vragen of ze vragen hadden, begonnen ze vragen te stellen. Dat was goed. Een goede afsluiting van de week!(Over zaterdag en zondag heeft Bart genoeg verteld)

Geen opmerkingen: