3 september 2008

Aanvulling op de verhalen van Bart

Maandag 1 september 2008

Een uitdaging…

Het is weer maandag en de week is weer begonnen. Wat een moeilijk begin van de week!Het kostte me enige moeite om de testers bij elkaar op kantoor te krijgen.Ik had met de testers afgesproken dat we om 10:00 met de training zouden beginnen. Het was voor mij een uitdaging om de testers op tijd bij elkaar te krijgen om op tijd te beginnen. Na het versturen van sms’jes naar de testers die nog niet aanwezig waren, zijn we rond 11:15 begonnen.
We begonnen met een terugblik naar vorige week en wat we tot nu toe hadden besproken.
Gelukkig ging de training na een moeilijk begin lekker. Tot slot heb ik de testers een opdracht gegeven die we woensdag zullen gaan bespreken.

Aan het einde van de middag heb ik een kleine evaluatie met de testers gedaan. Ik was benieuwd wat de testers vonden van mijn aanpak. De testers gaven aan dat ze zeer tevreden zijn met mijn aanpak. Werken met een Gestructureerd Aanpak is nieuw voor de testers.Ik ben blij om te horen dat ‘Gestructureerd Testen’ goed in de smaak valt.

Knowledge is a powerful instrument, you know!

Geen opmerkingen: