31 oktober 2008

Mijn laatste werkdag: mini defect management training als afsluiting

Om 9 uur mini defect management training met de testmanager, bevindingcoördinator (Maina) en omgevingcoördinator (Aziz). Dit wordt interessant.
Mark en ik hebben een dag van te voren besproken wat we willen bespreken.

Op kantoor van Adept Systems aangekomen, haalt Mark het TMap Next boek tevoorschijn. Duidelijk Mark, we gaan het wiel niet opnieuw uitvinden. Ik had eerder een schema opgesteld en die komt redelijk overeen met het schema in TMap.

Het wachten is op de omgevingcoördinator (Aziz). We hadden om 9:00 afgesproken en de training begon om 10:40. De training verliep heel goed. De testmanager en de rest hadden vragen en we konden gedachte wisselen over aantal belangrijke zaken.

Ik heb verschillende ‘tools’ ingericht zodat de testers die kunnen gebruiken tijdens het testen.

We hebben vandaag de lunch overgeslagen om een aantal dingen af te ronden voor mijn vertrek.
Als laatst hebben we, als testteam de testcases besproken.

Mark heeft met Khadija de FO WEER aangepast. Succes testers met het aanpassen van de testcases!!

Het was een intensief, dynamisch en productief week. We hebben veel resultaten geboekt! Daar ben ik heel blij mee. Mark heeft een week te gaan.
Veel succes en geniet ervan Mark!

Make use of the opportunity!

1 opmerking:

Unknown zei

ah, dank je wel. Het gaat een interesante week worden, waar me bulk entry af hopen te ronden en import/export op te starten. Kijken hoever we komen.