20 februari 2009

Freaky Friday

Ik mag het account van Bart gebruiken om mijn indrukken te bloggen. Vandaag hebben we afscheid genomen van Mike. Mike heeft in zijn eentje de Mifos Light client geprogrammeerd en aanpassingen in het moedersysteem Mifos Full gemaakt. Het streven was om aan het eind van de week een voornamelijk technische round trip tussen Mifos Leight en Mifos Full te maken. En, ja dat is gelukt. Hierna zijn we direct met het team gaan lunchen op kosten van de zaak en hebben we daarna Mike in een taxi gestopt die hem regelrecht naar het vliegveld brengt. Het was mijn eerste rustpunt na twee weken continue dag en nacht bezig geweest te zijn. Heerlijk voelde dat. Op verzoek van Khadija ben ik eerder naar mijn hotel gegaan, omdat het verkeer op vrijdag nog erger is dan op de andere dagen. Ze stelde voor dat haar taxi driver me bij een taxi standplaats zou afzetten. Vervolgens werd ik door haar chauffeur in een andere taxi gezet. Dat bleek een ontzettend oude bak te zijn. Als mieren zijn we vervolgens naar mijn hotel gekropen. Bij het hotel aangekomen ben ik direct onder de douche gestapt. Bij het zwembad van de buren heb ik genoten van een welverdiend glaasje wijn. Mike, we gaan je nog missen. Op je gezondheid!
Groetjes van Rene.

Geen opmerkingen: