22 februari 2009

Zaterdag


Vanochtend op de gebruikelijke tijd, dat is 7 uur, uit bed gestapt. Ik merk dat ik al beter kan slapen. Gelukkig heb ik de afgelopen week de kamer van Stefan overgenomen. Voorheen sliep ik aan de voorzijde van het hotel en werd verschillende malen wakker doordat de taxi drivers onder mijn raam gedurende de nacht aan het praten waren. Na het ontbijt, dat ik zo rustig mogelijk probeerde te nuttigen, ben ik aan het coderen geslagen en heb ik tot 12 uur gewerkt. Vervolgens had ik van 12 uur tot 3 uur een skype sessie met Stefan. Stefan heeft me geholpen om het Mifos Full project op een fatsoenlijke manier in mijn Eclipse ontwikkelomgeving te krijgen. Dit weekend of volgende week moet ik nog een gaatje zien te vinden om de wijzigingen van Mike er ook in te krijgen. Nadat we klaar waren heb ik Stefan beloofd dat ik even een rustpauze zou nemen. Die had ik ook wel gepland maar dan voor zondag. Dus toch maar weer aan het coderen geslagen tot aan het avondeten. Ik ben voor zes uur bij de buren gaan eten zodat ik een foto kon maken bij het zwembad. Dat doet het altijd goed. Na het avondeten tot 10 uur 's avonds nog wat gecodeerd. En zo waar een uur naar een film met Jodie Froster gekeken. Netjes om 11 uur gaan slapen want zondag ga ik voor het eerst alleen uit.
Groetjes van Rene.

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi René,
Goed te horen dat de kamer goed bevalt. Neem je rust, want terug in NL gaat alles gewoon weer door... ;-)
Greetz, Stefan