29 augustus 2008

Een zware, intensieve dag, donderdag 28 augustus 2008

Donderdag stond op de planning ‘Uitleg over fysieke en logische testgevallen’.
Ik ben dus samen met mijn testteam verder gegaan met de uitleg/training over ‘ testen’.
Rond 11:00 waren we begonnen met de training. De training was intensief en interactief.
Rond 13:30 kwam Bart de trainingzaal binnen stormen. Hij keek me heel hongerig aan en wilde gaan lunchen…
Rond 13:40 zijn we gaan lunchen. Daarna ging ik weer verder met het testteam.
Het kostte me enige moeite om de mannen aan de praat te krijgen. Ze waren in het begin heel rustig. Ik besloot om ‘ hands-on’ oefeningen te doen met de mannen. Dit zorgde ervoor dat ze actiever werden. Gelukkig begonnen ze vragen te stellen en discussies aan te gaan met elkaar. Kijk, dat wil ik zien! Na enige tijd kon ik aan de mannen zien dat ze echt moe zijn.
Niet alleen de mannen waren moe aan het einde van de dag. Ik was gesloopt!

Vandaag gaan we verder met de training. Het wordt dus weer een zware en intensieve dag. Ik kan niet wachten!

1 opmerking:

Anoniem zei

Hallo Bart en Benedicta
Bart wat leuk om via dit blog je belevenissen te lezen. Ik ben straks benieuwd naar je foto serie, want die zal er toch wel zijn ?
Prettig weekend en geniet van het mooie land
Freek van der Marck